Tuesday, December 30, 2008

azam baru???


hmmm.... fkr jap ye. pernah ke aku ade azam baru ye? rasanye tak pernah kot. sbb aku tau kalau ade pun aku tak buat. hehehhhe.... tp rasanye sempena awal muharram kali ini, n tahun baru 2009 ni... cam nk ade azam baru lak. ni list azam baru aku....

1. to be a better person InsyaAllah...
2. nk jd wife soulmate. kn soulmate kn???
3. nk pandai masak
4. nk reduce kn tahap panas baran aku
5. nk naikkn berat badan aku ke 42 kg. doakan aku kwn2...
6. nk travel dgn soulmate. ke mane ye soulmate?
7. nk kukuhkn ekonomi aku yg tak berapa kukuh ni. supaya aku bole bayar ptptn, mara, car loan, dan mcm2 loan yg lain. n paling penting, semoga aku dpt membantu bonda dan ayahanda ku yg tercinta....

dh dh la tu... byk sgt ni. hopefully sumenye akan tercapai. korang cane lak? dh ade azam baru ke?

0 orang sedang bergumbira on "azam baru???"









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez