Tuesday, December 30, 2008

ouchhh...


it happen last sunday. bile my nephew nk blk, dia salam aku cam biasa. tp hr tu luar biasa lak mulut dia. pas dia salam aku, tetiba dia ckp cam ni dgn aku. "please put on weight...kurus sangat!" oh man.... maybe dia bengang dgn aku kot. sbb aku kutuk dia gemuk. hahahhaha... tp mmg betul pun aku kurus sgt. tp nk wat cane kn. tank kecik. cane nk mkn byk. tp bonda dh bising dh. mkn byk... mkn byk.... im trying la bonda. tp xleh, nk wat cane. sy kn ikut saiz belah ayahanda. nenda kn sama saiz kasut dgn anakanda mu ini. kesian bonda... belikn ubat tuk aku, tp aku mkn time aku ingat je. hehehehhe.... dh mmg anakanda mu ini mmg xsuke mkn ubat. kesian bonda... teringat time kecik2 dlu. kalau demam mmg best gile. bonda akan bwk aku g klinik kt klang. kt situ ade 1 klinik yg bg ubat cam rasa gule2. kecik2 warna putih. mmg best gile kalau demam. dpt mkn buah byk2, ubat pun sedap. tp klinik tu dh tutup kot. hahahahah.... xtau pesal. bile klinik tu dh tutup, mmg susah aku nk g klinik time dmm. sbb ubat yg sedap tu xde. aku ssh gile nk telan ubat. rasa cam ubat tu tersangkut kt tekak je. tetiba teringat kisah time mule2 bercinta dgn soulmate dlu. ade la 1 hr tu aku dmm. dia belikn aku air badak. sbb dia tau aku xsuke mkn ubat. ingat x soulmate? sure ingatkn... hmmmm....

bile soulmate pun dh tegur aku kurus sgt, terasa gak. ouchhhh.... iyo laaa... azam baru den, nk naikkn berat badan. ntah laaa... bile laaa nk naik berat badan ni. ssh sungguh nk naik nih. any tips kwn2? adoihai....

0 orang sedang bergumbira on "ouchhh..."









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez