Thursday, April 30, 2009

hanya memuji


hari ni ade sesi puji memuji seseorang
aku chat dgn someone dari pagi sampai la sekarang
bagus gak la... aku tengah bengang dengan bos aku

banyak la persoalan aku selama ni yang terjawab
aku dapat kawan baru....
dia ni friendly
tak penah jumpe
tp borak dengan dia, cam dah lama kenal

semoga persahabatan ni akan berkekalan
n aku harap dia n "budak puji-pujian" tu akan ok

2 orang sedang bergumbira on "hanya memuji"

cik helena on April 30, 2009 at 4:37 PM said...

kenape i rase macam kenal je ngan budak tu,..dia comel tak?haha

aminnnnn...hope so ciknana..kwn k!

nana~ on April 30, 2009 at 4:38 PM said...

wah...ade org komen laaa...
teruja la!
cam kenal kan??
haahhaha









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez