Thursday, April 23, 2009

metrojaya warehouse sale


semalam aku pegi warehouse sale metrojaya
sampai sane pukul 6.35
sampai je kat dalam stadium, aku trus serbu kat bahagian cosmetic & fragance
sebab memang aku aim nak beli perfume
tengah aku Q, tetiba je aku teringat kat encik fiance
dia ni suke gile beli perfume
aku pun heran cane perfume dia cepat sangat habis
minum ke?????
teragak2 aku nak call dia coz tengah merajuk
tapi sbb kasih sayang yang tidak berbelah bahagi (sila muntah...)
aku pun call gak tanye dia nak ke tak nak beli pape

so secara automatically, aku dengan dia jadi ok
huh! dah tak reti nak pujuk aku ek sekarang?
tamak gile dia nih...sampai 2 set mintak kat aku
dah la aku bawak cash rm300 je
so end up aku beli 1 set perfume, 2 set perfume dia
sila berterima kasih yeee en fiance










aku beli perfume tuk diri aku, sarah jessica parker-covet











untuk dia, dia nak carolina herrera 212 n davidoff silver shadow
tapi tade la aku belanje yeee
siap aku dapat upah lagi sebab tolong belikan
time kasihhhhhh......

aku rasa aku nak pegi lagi la. sebab aku sempat beli perfume je
aku nak tengok benda lain lak. so,mungkin aku pegi petang ni lagi? ;)
aku sampai umah pukul 9 coz pegi tukar charger hp mama
oh yea... aku n adik share beli hp tuk mama
nokia 2680 sempena hari ibu la kononnye...
tapi sumpah aku tak tau bile hari ibu
teruk kan??? sila kutuk aku...
tade laa... main reason kitorg beli sbb hp dia dah nak rosak
tak tau la sebab bateri ke ape
susah nak call dia kadang2
bateri selalu takde. walaupun dah beli baru pun cam tu gak
hopefully she like it. love u mum....
ni aku upload advertisement metrojaya warehouse sale untuk tatapan korang...














selamat bershopping uollssss...

0 orang sedang bergumbira on "metrojaya warehouse sale"









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez