Friday, April 24, 2009

hepi birthday nenek!


hari ni birthday nenek aku.
yang keee..... errrr.... 82 kot.
Alhamdulillah, nenek masih sihat
orang slalu cakap nenek aku nampak muda
memang betul pun. nenek nampak muda lagi
bukan pakai susuk yeeee...
mama cakap nenek cukup jaga pemakanan dia
tu pasal nenek kuat lagi
tade la kuat sangat, tp Alhamdulillah dia bole jalan
lagipun, abg aku belikan dia vitamin macam2
cume sekarang ni nenek tak dengar dah
pastu hari tu doc cakap nenek lemah jantung n paru2 berair
sedih tul rasanye...

next weekend kitorang nak celebrate birthday nenek
kitorang nak buat wild party. hehehe...
tade la... kitorang nak kumpul anak2 nenek n cucu2 n cicit2, buat doa selamat
buat kat umah mak lang, sbb mak lang baru renovate rumah dia
idea nak celebrate birthday nenek ni sbb dia cakap kat mak mertua abg aku la
yang dia tak pernah seumur hidup celebrate birthday
time tu abg aku wat birthday party anak2 dia

nenek, nana doakan nenek dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki
sihat selalu
sayangggggggggg nenek....

0 orang sedang bergumbira on "hepi birthday nenek!"









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez