Tuesday, August 4, 2009

cik nana kesedihan


akhir2 ni aku banyak sangat masalah
sampai semalam sakit kepala
lepas 1, 1 masalah timbul
kadang2 rasa cam tak tahan
tp bile pikir2 balik, ni semua dugaan Allah
bak kata abang aku, kalau hidup tade masalah rasa tak adventure
n tak mematangkan aku. ada problem pun tak matang gak. huhuhuhu
hmmmm... ntah la. cara aku release tension aku bawak kete laju2
pastu jerit2 dalam kete, nangis2 dalam kete
tp bile pikir2 balik, bahaya lak kan...

selamat tinggal masalah hari ini
selamat datang masalah esok
eh, ke hari ni punye masalah tak nak babai?

ape pun aku anggap masalah ni ade kebaikannye
aku ingat Allah selalu. bile hepi, aku lupe Allah selalu
aku syukur aku masih ade orang yang aku sayang n orang yang sayang aku
thanks mama, ayah, abang, adik n b.

15 orang sedang bergumbira on "cik nana kesedihan"

lizz on August 4, 2009 at 1:37 PM said...

whats wrong with u cik nana comei????hohohoho. wanna share wit me heh? kuikui

jijie on August 4, 2009 at 1:49 PM said...

ok tak ni?
huhu...

relax.. everything happened with a reason..

Ivy Metaga on August 4, 2009 at 2:06 PM said...

loh..napa nana sedih2 nih, sabar je yer nana...=)
tiap2 org pasti akan menghadapi masalah2 kan...tabahkan hati, we always here for u..=)

keep on smiling sis...

DilOt on August 4, 2009 at 2:43 PM said...

sabar ye nana...

tp dilot tgh happy skang ni..sbb nana xdpt turun jb wat mase ni..hehe...gurau je..

xmo sedih2 naa~~nnt dh xcomei...hihi..nak story kat dilot ok je..bg kat email...=)...

nana~ on August 4, 2009 at 3:09 PM said...

lizz, biasa la. dah tua2 ni banyak la masalahnye... :(

jijie, tak ok. gaji kita bile nak dapat nih. huwaaaaaaaaa

ivy, tq ivy. thanks 4 being my fren.

dilot, dilot kijam!!!! i hate u but i love u. huahuahuahua....

eddie dewanaga on August 4, 2009 at 3:55 PM said...

your brother was right...

hidup tanpa rintangan & masalah, agak bosan, beb.
bila ada problem, baru rasa tercabar, otak ligat memikirkan solusi, dan jika ianya dapat diatasi.. barulah rasa happy!!!

Sis Lin on August 4, 2009 at 5:22 PM said...

semua org ada masaalah msg2 nana...jgn d fikir sngt masaalah tu,nnti sndri sakit jiwa..
setiap masaalah yg dtg pasti ada penyelesaiannye..kan..be cool ok..

imHepPie on August 4, 2009 at 6:42 PM said...

sabo la eh nana...
ade ar hikmahnya tu kan...

Yot | is | Yati on August 4, 2009 at 8:21 PM said...

tak mo sedih2 k nana. kalau sedih lagi kita pegi karok lagu nasi goreng lagi k. cheer up!!

nana~ on August 4, 2009 at 11:22 PM said...

eddie, otak dah beku nih. huaaaaaa... banyak makan semut la nih

sis, tq. almost skt jiwa gak nih. i'll try 2 b cool. ;)

imheppie, saya pasti ade hikmahnye. :(

yot, ko makan ubat tau. cepat sembuh!

Budak Pensel Yazid on August 5, 2009 at 12:49 AM said...

ade masalah la bagus..tanda tuhan amik berat kat kita dalam dunia yang fana..

Unknown on August 5, 2009 at 4:10 AM said...

tau tak idup kalo takde masalah adalah idup yg membosankan?
so enjoy ur problem..
u'll get thru it eventually...

.millalara. on August 5, 2009 at 4:11 AM said...

bertabah ye cik nana ku cayang...
setiap yg blaku ada pasti ada hikmahnya... =)

nana~ on August 5, 2009 at 12:54 PM said...

pensel, mudah-mudahan ini sebagai peringatan kat saya.

shah, bile banyak masalah nak enjoy pun tak leh. nasib baik ade abang gong yoo. ceria hidup ku. heheheh

milla, sayang milla! saya yakin, setiap yang berlaku mesti ade hikmahnye

cik helena on August 6, 2009 at 2:44 PM said...

napa cik nana,citela ngan i,,

masalah ni memang datang tanpe kite duga,,tp bende2 tu sume akan mematangkan kite untuk hadapi lebih banyak masalah,,

cheer up k!luv u..









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez