Thursday, August 13, 2009

rintihan hati hamba


hi, dah lama aku tak update kan.
mood aku hilang sejak bertimpa2 masalah aku.
mood nak blogging hilang, mood nak baca blog kawan2 pun hilang, mood nak makan hilang.
segalanye la hilang. tapi sekarang aku dah ok dah.
Alhamdulillah, syukur Allah dah kasi cahaya matahari n dapat pelangi lagi.
harap2 aku tak leka dengan segala pemberian Allah.

sekarang ni aku bz update website sekolah.
susah gak ek guna joomla nih. nasib baik dah sedia ada.
tak yah nak install2 lagi. aku tengah cari template baru tuk web sekolah.
ade sape2 tau tak kat mane aku leh dapatkan template yang gempak2 tapi free?
kasi tau aku ye. tengkiu.

hmmmm... cane nak hilangkan rasa marah pada seseorang?
hati aku sedikit terguris sekarang nih. walaupun dah settle, tapi... sakit ni masih terasa.
aku teringat pesan abg aku time aku suke nau gaduh dengan tunang aku dulu. (oppsss... kantoi)
bile nana marah, amik jarum n gabus or paper or pape yg kita leh cucuk pin tu.
sekali kita sakitkan ati orang tu, dia suruh aku cucuk kat gabus tu.
bile dah ok, cabut pin tu balik. pastu tengok bape banyak lubang yang ade kat gabus tu.
maksud abg aku tu, walaupun kita dah mintak maaf pada orang tu, tapi kesan dalam hati orang tu masih ade. sama cam gabus tu, walaupun kita dah buang pin tu, tapi kesan tu tetap ade.
sebaiknye kita jangan sakitkan ati seseorang. (ye ke nana oiiiii)

mmmm... tengah bengang gak nih. gaji tak masuk2 lagi. duit dah tade dah.
huhuhu.... sedih wooooo... banyak sangat benda nak kene bayar nih.
kawan2 aku lain pun dah mengeluh panjang dah.
tapi bersabar la ye. kpkk pun banyak keje gak nak buat.
hopefully, dis week dah masuk gaji kita sume. duit aku tinggal rm30 je nih.
bersabarlah rakan2 n cik nana.....

14 orang sedang bergumbira on "rintihan hati hamba"

Aduka on August 13, 2009 at 2:46 PM said...

amik teddy bear, tumbuk sepuas-puasnye.. hahaha..

*teddybear adik jd mangsa*

=P

nana~ on August 13, 2009 at 2:51 PM said...

wooo... kejam tuh.
kesian teddy bear adik aduka

eddie dewanaga on August 13, 2009 at 3:27 PM said...

sabar itu senjata mukmin nana...

Sis Lin on August 13, 2009 at 3:45 PM said...

byk2 kan bertenang dn tarik nafas dlm2..tp jgn lpa lepaskan lak..heheheh

mmg kdg2 mesti ada moody nana...relax ok..

Ivy Metaga on August 13, 2009 at 4:17 PM said...

hurmm..sabar yer nana...

hope u ok sana...

Yot | is | Yati on August 13, 2009 at 5:09 PM said...

ala cianyer. sabar k nana.

nana~ on August 13, 2009 at 8:57 PM said...

eddie, betul2. Alhamdulillah makin ok.

sis, tq. akan ku cuba nanti. jgn angin lain yg kuar dh la. hihihi

ivy, i dah ok skit dah. tq ivy

yot, dah keje ek??? bagus2. tahniah!

DilOt on August 13, 2009 at 9:43 PM said...

sabar ye nana..bincang lek lok...xlame je...=)

joomla sng je...sbb dh siap...cube kene wat cms sndri..terkial2 den...

nana~ on August 13, 2009 at 10:11 PM said...

dilot, bukan gaduh dengan tunang. huhuhuhu...

sbb kemalasan tu psl sume jadi susah. hohohohoh

Anonymous said...

sakit hati ngan sape cik nana...??

nana~ on August 14, 2009 at 6:06 PM said...

anon, ade la orang yang tak berkenaan dalam hidup nih. tak penting pun. ;)

cik helena on August 14, 2009 at 7:54 PM said...

u nape?tak cite pon kat i,,

nana~ on August 14, 2009 at 11:06 PM said...

cik hel, tade pape. nanti i dah ok skit i kasi tau ye. ;) miss u!

lizz on August 17, 2009 at 10:38 AM said...

relax beb. aku tak tahu ape masalah ko.(maybe pasal ngan tunang lah kot.huhu) tapi, kene cayelah..

semue mende jadi ade rezen. kalau salah pihak lain, tuhan nk tunjukkan something.

kalau salah dari ko, so..next time bley belajar dr kesilapan

naa? take it easy beb!! chaiyok2.

bak rm30 tu.wahahaha









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez