Thursday, July 16, 2009

aku nak menari esok


lupekan sebentar pasal notebook ku yang rosak itu
esok cik nana n cikgu2 sume akan berpoco-poco
seronoknyeee... tapi kene gerak awal ke sekolah
sebab poco2 bermula jam 7.45
tapi yang pastinya sume orang tak tau berpoco2
jangan bertukar jadi pocong2 dah la
aku dah download kan lagu poco2 tuk cikgu napi
semoga malam ni dia sempat create step pape pun tuk poco2 esok
cikgu napi terer oooo menari
skolah aku no 1 juara daerah tau tuk tarian
tuk negeri no 3. nanti aku letak gambar diorang berlatih tarian ek
memang hebat laaa... siap angkat2 lagi tu
selamat berpoco2 kepada cik nana dan cikgu2 sekolah aku

11 orang sedang bergumbira on "aku nak menari esok"

DilOt on July 16, 2009 at 10:55 PM said...

slalu dgr poco2 tu..tp xtau mcm mane...ketinggalan zaman betul aku ni...haha...

sbb kurang minat tarian..hehe...

jijie on July 16, 2009 at 10:59 PM said...

wahh!~
poco2 yek cik nana..
selamat berpoco-poco..hihi

ARJUNA on July 17, 2009 at 1:11 AM said...

poco2 - bagus tuk kesihatan.

Yot | is | Yati on July 17, 2009 at 6:07 AM said...

wah bestnyer. la beb poco2 senang gile. budak2 palapes kawan aku salu buat. tp aku asik fail je step dia. hahah. ko tgk kat youtube ade step dia. ambik link ni : http://www.youtube.com/watch?v=UByIo3hTPPA

http://www.youtube.com/watch?v=kYejJp0aEos

wag tiba2 aku rasa macam nak menari jugak lah esok. haha. buka youtube ikut je step. bagus gak ni leh kurus. haha. nana u just gave me such a great idea. thnks babe.

nana~ on July 17, 2009 at 10:29 AM said...

dilot, poco2 sangat best. tp nana sampai skrg susah nak follow step dia. tadi bukan poco2 je tau. siap ade senaman tarian tradisional, lagu asli, lagu india ade. memang best

jijie, sek jijie tade bulan kecergasan ke? kitorang bersenam sebab ppd kuala langat suruh

arjuna, memang bagus tuk kesihatan. n seronok

yot, aku pun fail je step. semoga ko kurus dengan berpoco2. hihihihi...

eddie dewanaga on July 17, 2009 at 10:55 AM said...

cik nana kalau menari, ada juga manisnya, tapi kalau si eddie berpoco poco...

alamat dunia nak terbalik tu...!!

.millalara. on July 17, 2009 at 9:38 PM said...

haiyok2..

marilah berpoco2..
jgn tersalah step sudaaaa..
huuu~

Ivy Metaga on July 18, 2009 at 2:02 PM said...

hahhaa..aduh nana sy gagal menari tarian poco-poco tu hehehe...

nak tgk juga macam mana nana nari poco2 yer...=)

PutraRocker on July 19, 2009 at 10:56 AM said...

aku nak poco2 gak weh..hahaahha

Cha on July 19, 2009 at 1:46 PM said...

wah....nana pon berpoco2 laa...best kan...cha ari khamis lps dh puas poco2..satu jam lebih tu..nonstop..jumaatnye..ramai staf yg dtg kje, kaki msg2 sakit..huhu..

cik helena on July 21, 2009 at 11:35 AM said...

saya suke poco2!!dah step 4 dah tahu,,yeay!haha nt kte menari sesame ek,,keke









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez