Tuesday, July 14, 2009

Fasilitator Schoolnet sekalian....


"cik, saya nak tanye pasal kontrak saya."
"awak ilp mane?"
"saya kat sek keb dot dot dot"
"bukan... training kat mane?"
"kat dot dot dot"
"jap ye"

"hello."
"cik, saya nak tanye pasal kontrak saya"
"kenapa?"
"saya tukar sekolah dari sekolah tut ke sekolah tut"
"hahahahah.... weh nana, aku laaaa ni. ***"
"bla bla bla"

dari ape yang kawan aku cakap gaji kite semua InsyaAllah masuk pertengahan bulan 8 kalau tak banyak masalah.
sebabnye banyak benda diorang kene buat.
kita sama-sama doa gaji masuk awal.
kalau tak aku kene makan megi la jawabnye.
nak bayar duit kereta lagi, bil telefon, bil broadband, cc...
kita sama-sama doa gaji masuk awal ye!

16 orang sedang bergumbira on "Fasilitator Schoolnet sekalian...."

DilOt on July 14, 2009 at 11:30 AM said...

dilot dh lame ikat perut....

gaji lmbt masuk lg...aiishhh,,,,

rase mau disekel pale org yg handle bab2 gaji ni,,,sbb buat keje lmbt...dah lebih 3 kali wat keje salah,...

tetibe teremosi lak kat nana...hahaha...

cik nana~ on July 14, 2009 at 11:36 AM said...

takpe dilot. luahan perasaan
kalau simpan je nanti tension.
sekeh je pale orang tu
cam nana tak kisah sangat sebab baru 1st month kan.
lagipun dengar cite member tu kesian lak diorang banyak keje

Sis-Lin on July 14, 2009 at 11:36 AM said...

sis pun doakan semuga gaji nana dpt awal yek...

jijie on July 14, 2009 at 12:19 PM said...

la..ari tu kate lmbt sminggu..nk mkn pe ni??hu..sedihnye...

cik nana~ on July 14, 2009 at 1:22 PM said...

sis, AMIN. tengkiu doakan.

jijie, kita makan megi. tak tau la kan betul ke tak. kawan nana yang dapat keje kat kementerian tu cakap cam tu

Yot | is | Yati on July 14, 2009 at 2:38 PM said...

weh ajue komfem kat situ ke? wah best la gaji masuk awal. aku nih masih mencarik keje lagik ni. adeeeiiii.

cik nana~ on July 14, 2009 at 2:40 PM said...

yot, ha'ah.. ajue kat situ. dia gelak2 kan aku lak. hahahah

lizz on July 14, 2009 at 2:50 PM said...

aku alergik biler cite bab2 gaji masuk lewat ni!!!! gaji aku ngn Dilot pun xdpt lg. hahaha. meh ler kite bersedih together2.wakaka

cik nana~ on July 14, 2009 at 3:04 PM said...

lizz, ko gi sekeh orang yang buat tu. hahah... ko kan garang. dilot tak segarang ko. ye ke?

eddie dewanaga on July 14, 2009 at 3:23 PM said...

takmo mkn maggi selalu laa... cari roti, bikin sandwich... kata nak gemuk kan, bukan nak botak...

good luck cik nana!

cik nana~ on July 14, 2009 at 3:54 PM said...

eddie, takde makan megi pun. dok umah mak ayah nak makan megi ape. tapi bln ni tade la kasi mak duit. harap2 tade la lambat sgt

helena's on July 14, 2009 at 7:14 PM said...

i pun tade duet ne...uwaaaaa

DilOt on July 14, 2009 at 10:41 PM said...

tak grg?haha...jadi pengawas wooo dr sekolah lg..ajk displin lg tu....

cume ...hehe....biasela...x tunjuk sgt sifat kegarangan dan mulut kelaser'an i tu...

nak grg2 skang ni tgk tmpt dan keadaan....dah besar maaa~~~kene fkir kelogikan nye gak bile nak grg2 or emo2 ni....

eumora...stakat ni dilot pki mmg ok..dah xpki sabun pencuci muke yg lain...

ARJUNA on July 15, 2009 at 11:34 AM said...

hai,
ada kejo ada gaji. jgan ada kejo xde gaji dah. he he he

Anonymous said...

dgr citer fasilitator schoolnet tuh basic je da 2.3k rite .. agak besar basic nya tp by contract rite? 6 month? 1 year?

suhanayahya said...

eh..dgr crita waran dh kluar
dh kmungkinan akan masuk awal bulan lapan

jgn takutkn aku yg sedia gabra ni..
tkkn nk pinjam dgn PA & MA lg...

doa2jela gaji masuk minggu depan..









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez