Monday, July 13, 2009

saya mahu...


nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan
nak naikkan berat badan

sila sebut 44 kali. cik nana dapat naikkan berat badan.
nanti jadi kenyataan
sila doakan aku dapat naikkan berat badan ye
letih dah makan nih. ;)

PS I LOVE U- manusia ni tak pernah puas

15 orang sedang bergumbira on "saya mahu..."

eddie dewanaga on July 13, 2009 at 12:26 PM said...

semoga tembam cik nana!

hahaha... careful what u wish, u might get it and regret it!

NUNaini ۞ on July 13, 2009 at 12:35 PM said...

samalah kiterrrrrr...
berat nun kan tak penah cecah 40kg..
sadis jerk kan...

tiap kali jmpe org mesti org ty nun saket ke (?)
kahkahkah...

dah tuh dorang mesti ckp kena kawen nih baru berat naik...
wakakakaka....
suro dorang kawen ngn kiter baru taw! :D

cik nana~ on July 13, 2009 at 12:43 PM said...

eddie, doa slalu ye. bukan tak bersyukur tapi kan kurus sangat. tak sampai 40kg. risau gak makan2 tak naik berat badan nih. tp tu la. pape pun saya bersyukur sebab sihat

nun, berat kita sama! tak sampai pun 40kg. slalu kene kutuk. huhuhuhu... ye ke kawin nanti gemuk? tak gakkkk....

jijie on July 13, 2009 at 12:43 PM said...

aiseh..kite sekapal la cik nana..huhu...

p/s berat sy 40kg jek..

cik nana~ on July 13, 2009 at 12:50 PM said...

jijie, 40kg? kalau saya dapat naik 40kg, saya dah hepi....

NUNaini ۞ on July 13, 2009 at 2:08 PM said...

a'a fakta tuh dh tak lih pakei pn...
pandai2 jerk dorang tuh...
my mum tuh dr bujang sumpie la nih dh beranak 3 org pn tadek nye gemok2...
maintain body mcm model...
aHaHaHa...puji mama sendiri skejap..

Ivy Metaga on July 13, 2009 at 2:11 PM said...

best nya cik nana, makan2 tak gemok, jom tukar badan ehehhee..

Yot | is | Yati on July 13, 2009 at 2:52 PM said...

hah mesti sini ko ambik isi aku sket. elok la aku tengah nak mengurus neh.

haryani on July 13, 2009 at 5:19 PM said...

ko jgn mengarut mintak bukan2... sekali nanti gemok macam aku.
dagu dengan leher terus bercantum baru ko tau.....heheheheh

aduka on July 13, 2009 at 9:33 PM said...

satu kali cpt camtu insyaAllah naek sekilo..
er..
kalu brt bdn cik nana dah 45..
that means..
er..
44 + 45..

89???!!

O_o

cik nana~ on July 14, 2009 at 8:50 AM said...

nun, mama nun mesti lawa kan. mama saya sampai anak no 3 je kurus. pastuuu membesar bagai johan

ivy, kalau bole tukar badan dah lama saya tukar badan saya dengan ivy. malangnyeeeeeeee... tak boleeeee

yot, meh sini meh. sedekah isi ko kat aku ye

yani, aku tak mintak ngarut2 la. aku cume nak naikkan berat badan aku sampai 40kg jek. ko makan tuk 2 orang. pastu bile balik kedah sape suruh ko melantak. huahahahahah

aduka, berat saya tak sampai 40kg. hehehehe... so tak sampai la 89kg tu. ;)

DilOt on July 14, 2009 at 11:24 AM said...

haha..jangan nana..jangan..nnt dah naik...nyesal..

cam dilot dulu..mmg kurusss...lebih kurg cam nana gak ar...slalu kene kutuk ngan pakcik2..adik2 sdare lg besar..mcm mane ni..dan org asyik tanye bile nak gemuk..bile nak gemuk...

ha kau amik skang...badan asyik nak naik je...turun xmau...ciittt...so skang..asyik nak kuruskan badan balik je...sbb nak tawen nnt,,,muahahaha...

Sis-Lin on July 14, 2009 at 11:37 AM said...

ayoooo sis lg nk turunkan bdn,dia nk naikkn bdn..adehhhhh

cik nana~ on July 14, 2009 at 1:15 PM said...

dilot, tension kan kene kutuk. cane leh naik berat badan tu? ade makan ubat pape ke? nak gak.. tp tak nak la melampau2 naiknye. heheh.. dah la rendah.

sis, bagi skit isi kat saya. ;)

helena's on July 14, 2009 at 7:13 PM said...

bagi lemak kat i...hikhik









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez