Monday, July 20, 2009

fasilitator schoolnet lagi


korang, aku dapat maklumat yang kita semua kene submit kedatangan kita
ni untuk fasi selangor. fasi negeri lain aku tak sure
kalau sekolah yang takde punch card, wat dalam excel bagi kat guru besar untuk sign
pastu scan n hantar ke email ni fs3_skmmcro@yahoo.com
tapi format tak de lagi. aku dapat tahu kita kene hantar hari ni.
kalau lambat hantar, gaji lambat.
korang dah join yahoogroup fasi selangor?
kalau belum, join tau. fs_sel2

4 orang sedang bergumbira on "fasilitator schoolnet lagi"

eddie dewanaga on July 20, 2009 at 1:59 PM said...

eh, cik nana... kalau gua yg keja jual barang2 hardware ni, boleh join ke..???

hahaha... Oops!

nana~ on July 20, 2009 at 2:18 PM said...

eddie, sila la join
leh jadi fasilitator hardware.
ngehehehehe

cik helena on July 21, 2009 at 11:35 AM said...

err saya faci anggur,hakhak

nana~ on July 21, 2009 at 12:33 PM said...

cik hel ni faci anggur yang kaya. ;)









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez