Tuesday, June 16, 2009

cik nana kene durian runtuh!


1.Copy Award di atas untuk di letak di blog anda.

udah di kopi neng. tapi gambar bersama si pemberi award ni tiada

2.Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award ini..

~ dia suka durian kot. sebab nama blog dia miss durian runtuh. okeh, mungkin tiada kene mengena. nanti aku cekidaut
~ dia orang perak. mungkin ipoh. tak penah tanye lak. tapi ade entry dia gi ipoh parade ke green town mall. so, aku agak dia orang ipoh
~ dia baru beli baju kotak2 yang dia nak
~ dia masih blaja.
~ ape lagi ek??? tak tau laaaa.. tak bape kenal. tapi dia baik la!

3.Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta atau Hobi Tentang Diri Sendiri Sebelum Memilih..

~ pertama: aku cute. ini fakta. sila muntah ye kawan2. sape lagi nak puji aku kalau bukan diriku sendiri
~ kedua: hobi aku window shopping. sebab aku bukanlah orang kaya
~ ketiga: aku mudah simpati kat orang.
~ keempat: aku sangat suke kucing. pernah terfikir nak bukak pet shop.
~ kelima: aku boleh mengadap pc tanpa makan dan minum. terer tak?? :P
~ keenam: aku tak reti pakai high heels. say no to high heels!
~ ketujuh: aku tak reti menambah warna dimuka aku. makeup la tu
~ kelapan: aku seorang yang garang. tak caya tanye anak buah-buahan aku
~ kesembilan: aku tak reti nak layan baby or budak2
~ kesepuluh: yang ni memang betul. aku sangat kurus. underweight weh.

4. Anda Perlu Memilih 10 Orang Penerime Award Seterusnya & Describe Tentang Mereka..

10? uishhhh... banyak tul. tak yah laaaa... aku tag sume orang! hahahahah... lagi banyak kan??

4 orang sedang bergumbira on "cik nana kene durian runtuh!"

cik helena on June 16, 2009 at 1:18 PM said...

oh i pulak nak buat2 tak nampak..macam tak kene je kan,,kan kan??yeay!

DilOt on June 16, 2009 at 1:35 PM said...

cik hel..same la kite..

wat2 xnmpk...haha...

xnampak..xnampak...

nana~ on June 16, 2009 at 3:40 PM said...

cik hel- oooooo... tak nampak yeeee. nak kene nih.

dilot- dilot, dah ade 4 mata. jangan wat2 tak nampak ye. huh! sume kene jawab. tak kira. sape suruh cik hel kasi saya tag. kan saya dah berlaku kejam. hehehe

♛ Kerani Sekolah ♛ on June 17, 2009 at 12:34 AM said...

aiyoh,cik nana ciut??
cam nak pening lalat jer..hihi..
iyer,saye org ipoh mali..huhu..baik ker??cam lawak jer..









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez