Wednesday, June 3, 2009

Allah selamatkan kamuuuuuuuuu


it's my birthday today. I’m giving myself this birthday cake virtually. heheheh...
im 17 today. ngeh ngeh ngeh...
tetiba je no dua kat keyboard ni rosak
aku nak ucapkan terima kasih pada sume yang sms wish birthday aku
pada encik tunang tersayang, adik tersayang, kawan2 tersayang iaitu hajar darling, ordique kodiq n cik cikiboom yang sms kul 3.50 am (apesal ko tak tido lagi?) , cik kurnia insurans, encik doctor gigi Tiew
abang aku tersayang yang pagi2 dah kol tanye "birthday girl dah bgn ke blm?"
"tengah gosok baju la bangggg..."
kepada cik padini yang kasi voucher 30% less. apesal tak bagi free je terus?
oh yeaaaa.. baru je dapat sms dari cik hel ku sayang
nak belanje subway yeeee... yea yea yea
tolong belanje kek birthday, tgi friday skali ye ( memandangkan encik S mu itiew telah memungkiri janjinya pada ku, cik hel kene la belanje cik nana)
sayang cik hel jugak!!!!

Alhamdulillah, syukur sangat kepada Allah
dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, ada kerja (walaupun tak best)
ada orang sayang aku. encik tunang, keluarga n kawan2
walaupun hidup ni ade duka, tapi aku bersyukur sangat dengan segala pemberian yang Allah berikan pada aku
aku berharap tahun ini n di tahun2 seterusnya aku akan lebih berjaya
berjaya di dunia dan di akhirat
dapat membahagiakan orang di sekeliling aku
dapat mencapai ape yang aku impikan
dapat memberikan kesenangan dan balas jasa ibu bapa n keluarga aku
dan aku harap aku lebih matang, tabah, bahagia dan kaya... (muahahahah)
pada kawan2 semua n sesiapa je laaaaa
doakan yang baik2 tuk aku ye
itu hadiah yang paling bermakna dan berharga tuk aku
tapi kalau ade yang nak kasi handbag ke, handphone ke, baju keeeee
aku alu2 kan... jangan malu jangan segan
nak alamat umah, sila sms untuk pertanyaan. hahahahhaha

so, aku dah 27 dah.... (tetiba no 2 dah leh tekan)
pada yang sibuk tanye bile aku nak kawin tu
doakan aku cepat kawin
tak yah tanye2 aku bile nak kawin
penat mak nak jawab tauuuuuuuu

P.S I LOVE U- huwaaaaaaaaaaaaaa.... dah tua dah!!!!

10 orang sedang bergumbira on "Allah selamatkan kamuuuuuuuuu"

Cheeky Cranky Wifey on June 3, 2009 at 1:15 PM said...

waaahhh...
happy b-day cik nana!
wish eu happy alwiz...
mwah mwah...

cik helena on June 3, 2009 at 1:20 PM said...

Encik tunang bg ape??hhehe

rini g dinner ke..ke buat doa selamat..

Allah selamatkan kamu...
Semoga hari ni beri semilion kebahagian buat ciknana,,.,

hari2 mandatang jugak la ek..huahua

subway kat mana dekat??

cik cikiboommmmm2 said...

aku masih belom membuta kerana aku baru balik clubbing...
hahahaha..
xde la...skang tgh gigih carik duit...nak kaya cam cik tunang ko yg sangat bz memanjang itu...
skali lg..happy bday...
luv u babe...

cik helena on June 3, 2009 at 2:37 PM said...

err encik S tu sapa yer???kahhh

nana~ on June 3, 2009 at 2:58 PM said...

nun-tengkiuuuuuu my dear. muahhhhhh

cik hel-siapa encik S? tak kenal? sure or not???? huh! subway terdekat dengan umah i kat sunway pyramid kot. hihihiihii... yeeaaaaaa

cik cikiboom2-kayakah encik tunang aku tu? amin.... semoga doa ko dimakbulkan. ;)

Ivy Metaga on June 4, 2009 at 3:07 AM said...

ciknana...selamat ari jadi..
lama dah tak singgah sini,
ho ho ho...kek nya mana ciknana, kirim ke sarawak sikit hahha...

buat cik nana..
moga hapy2 selalu
moga cepat2 kawen
moga cepat2 buat anak eh silap cepat2 ada anak
moga rindukan budak comel nama ivy selalu hahaha...
moga di murahkan rezeki selalu..


oooo..makin muda yer..:p

nana~ on June 4, 2009 at 10:20 AM said...

ivy-rindu sama budak bernama ivy! seronok cuti? thanks for d wished. mestilah saya makin muda. kek ye?? dah masuk perut laaa.. hihihi

cik helena on June 4, 2009 at 11:01 AM said...

sumpah saya KENAL sapa S tu..ahahaha

DilOt on June 4, 2009 at 11:59 AM said...

happy besday cik nana...

semga happy sentiasa...
semga kekal dgn encik tunang tersayang..
semoga cpat2 naik pelamin...jgn lupe dilot nnt...hehhe,,,
smoga pjg umur dan sentiasa dimurahkan rezeki...

semga sntiasa muda mcm dilot....muahha,,,,

nana~ on June 4, 2009 at 2:26 PM said...

cik hel-baru sekarang nak mengaku kenal dia yeeeee... ;p

dilot-yeeee... semoga kita sentiasa muda. hahahahah... perasan! dilot pun sama, kalau nak kawin jangan lupe jemput tau









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez