Tuesday, June 9, 2009

tolong aku lagi


aku tengah pening nih. sape leh tolong aku?
aku tak tau la nak kasi hadiah ape kat encik tunang aku. sengal kan aku nih?
birthday dia ahad nih. nak kasi ape ye????
memang buntu gile nak cari hadiah tuk dia
i would appreciate a lot if you guys can give me some suggestion
if you guys have amazing suggestion, please feel free to leave a comment ya!
thanks a lot yeeeee

P.S I LOVE U- gadget ape yang best ek?

18 orang sedang bergumbira on "tolong aku lagi"

♛ Kerani Sekolah ♛ on June 9, 2009 at 12:46 PM said...

emm,kasi jam..emm,kasi kemeje..tpi kalo tgh sale,sedap ler nak beli itu sume..hikhik..alo,sambut befday kat kedai makn,beli kek..wow,surprise beb..

Cheeky Cranky Wifey on June 9, 2009 at 2:10 PM said...

wahhhhh 13hb eh?
sama gemini lah dgn my cik abg..
nun punye cik abg lusa (1106)
ahad lepas baru pas belanja dia pizza hut...
weekend nih dia x blk kg so surprise kan dia awal sket...
HeHeHe...

hadiah tataw gak nih nak kasik ape.. :(
my bro sumer suggest perfume...
nana pn lih gak kasik perfume...

nana~ on June 9, 2009 at 2:19 PM said...

durian runtuh- alamak... dia baru je beli jam. kemeja ek? dia tak pakai lak. kalau dia keje pakai kemeja nana beli tuk dia.
anyway... thanks yeeeeee. really appreciate it!

nun- dia 14hb. nana dengan dia gemini. tu yang gado je. hahahaha
perfume ek nun? dia dah banyak perfume. mengalahkan ppuan dia tu. hihihihi

Unknown on June 9, 2009 at 2:22 PM said...

wahh...chantek layout!
sonok2..mau bagi ape kt incik tunang eh???
haha..xreti nk pilih2 adiah ne..=p

DilOt on June 9, 2009 at 2:52 PM said...

bg ape ek..haha..yg ni dilot xgeti tolong!!!sbb ku jugak mmg slalu mslh bab2 bg adiah ke tunang.....

1)jam -> dh xleh lak..br beli..membazir..
2)kemeja -> xpki lak...
3)perfume -> siap melambak lak..ish...ish...
4)kasut ke...??boleh ke..boleh kot...
5)hp br...iphone ke..haha...
6)kete..mak aiii...mahal nak mati la pulak...
7)"spentot"....xleh...xleh...nnt makhluk2 lain salah erti lak...

yg paling penting kite ingt..jgn lupe wish..pastu gi kuar makan same2 ke..cr tmpt special la...tepi laut ke...mkn seafood...fast food mest dh slalu mkn kan...pastu bw kek skali,,,

lizz on June 9, 2009 at 3:41 PM said...

ntah. aku xder tunang2. kalo bf, aku selalu bg t-shirt. bkn yg psr malam naa. yg bermaruah sket ar price die.kuikui.

kalo dah jd laki. aku bg spender je lah! sng cite. muahahaha

fq on June 9, 2009 at 4:36 PM said...

kasi je ap pn kak....
dy mst terima...
org tersyng yg bg....
llki x bnyk komen byasanye....
hehehe...

nana~ on June 9, 2009 at 5:01 PM said...

++deloOmeloO++- time kaseh! pening nih nak fikir bagi ape kat dia.

dilot- dirimu jugak penah mengalami masalah yang sama ye??? kete? oh no! iphone? tiada duit. kasut? cadangan yang baik gak tu. spentot? hahahaha... lucah tu!

lizz- pasar malam pun ok aaaa.. yang penting ikhlas! hhehehehe
ko dengan dilot sama je. muahaha

fq- nak kasi ape tu yang tak tau. kasi kasih sayang je la ek?

Afendy @ Ustazkodimero on June 9, 2009 at 5:36 PM said...

Mencari Keiklasan tu ibarat seperti mencari semut hitam,diatas seketul batu hitam,didalam kegelapan malam...

Tepuk dada,tnya selera...

Ivy Metaga on June 9, 2009 at 7:51 PM said...

err..kalo sy kan, sy kasi surprise party hehehe...sb mmg tu yg paling di ingati..

sure sweet, dan yg pasti semua org suka surprise dan menghargainya..

nana~ on June 9, 2009 at 9:54 PM said...

ustad- secara ikhlasnye saya hadiahkan dia kasih sayang saya. :P

ivy- saya tak reti la ivy. cane ek? tolong ajar saya.

DilOt on June 9, 2009 at 11:59 PM said...

"ustad- secara ikhlasnye saya hadiahkan dia kasih sayang saya."

ohh...tersentuh hati ku,,=),,,tetibe insaf....hakhakhak...

ye meh...itu la yg sepatutunye,,,,

Luthfi Suib on June 10, 2009 at 1:17 AM said...

JAM!
Wallet!

nana~ on June 10, 2009 at 11:07 AM said...

dilot- insaf ye??? nanti tengok saya buka topeng ustazah saya. hihihih... kan lizz kan???

luth- jam n wallet dia baru je beli. fening2...

eddie dewanaga on June 10, 2009 at 1:52 PM said...

nana, kalau dia suka Man Utd, belikan dia apa2 saja merchandise dari kelab itu yg byk dijual kat kedai2 sukan contohnya Al-Ikhsan atau butik Nike...

contoh, mcm gua, gua gila Chelsea, gua ada cadar Chelsea, towel Chelsea, t-shirt2 adidas Chelsea, bag sukan/sandang Chelsea...

atau mcm gua yg gila heavy metal, Lisa Surihani nak belikan gua gitar mcm Nana Era bagi pada hubby dia... hohoho...

nana~ on June 10, 2009 at 2:27 PM said...

eddie- dia tak suke MU. aku tak tau la pape pasal bola. yang aku tau dia suke Italy. tu je aku tau. gilak ah, lisa surihani sayang gile kat ko ye. hehehehe....
chelsea, chelsea!

cik helena on June 15, 2009 at 9:07 AM said...

ala sempat ke ni bg cadangan,.macam tak sempat jek..ahaha

u belikan ape??

nana~ on June 15, 2009 at 4:03 PM said...

helena- jeng jeng.. rahsia!









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez