Thursday, June 4, 2009

saya adalah....


bengong! hahahahah...
tag di bawah bukan dari nun
aku pun tak pasti dari siapa
aku adalah sangat bengong + sengal

nun, nanti saya buat ye tag nun tu...
ke kira dah settle nih???

3 orang sedang bergumbira on "saya adalah...."

Cheeky Cranky Wifey on June 4, 2009 at 3:17 PM said...

adeihhh laaa...
sumpie skrg kalau masuk cini mesti nak gelak... :D

nana it's ok la kire dh setel la tuh...
aHaHaHa...

cik helena on June 4, 2009 at 3:17 PM said...

cik hel kene gelak lagi ke ni?
ahahahahahaa
kelaka la ciknana ne..hehe

nana~ on June 4, 2009 at 4:01 PM said...

nun-malu... malu... malu...
tapi nun sudi jadi bf saya kan???
hahahaha

cik hel-jangan gelakkan i... nanti i merajuk u kene belanje tgi friday lak. hahahahah... ugut2









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez