Monday, May 18, 2009

aku ke yang bersalah?


aku penat. n jiwa aku kosong
aku berharap semua benda dalam hidup aku dipermudahkan
n aku tak nak menyusahkan orang
hati aku sakit
sakit sangat!
kenapa jadi macam ni?
manusia memang mudah lupa!

5 orang sedang bergumbira on "aku ke yang bersalah?"

DilOt on May 18, 2009 at 12:20 PM said...

sbb tu dilot xnak ari isnin..hehe

hopefully ptg ni nana ok eh...

BulinG on May 18, 2009 at 12:29 PM said...

bertenam4... esok luse masih ad...

cik nana~ on May 18, 2009 at 12:43 PM said...

dilot - sangat berharap petang ni, esok dan sampai bile2 akan ok. gue capek! hihihih

buling - esok luse tulat memang masih adeeeee... ;)

helena's on May 18, 2009 at 1:56 PM said...

nana kenapa ni?mind to share with me??
sapa buat cik nana camni?cakap2!
cikhel pun penah rasa macam tu..memang sakit..

cik nana~ on May 18, 2009 at 2:14 PM said...

cik hel - ade org tu... dia tersalah cakap or memang sengaja nak cakap cam tu









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez