Tuesday, May 26, 2009

Review : FJ Benjamin Warehouse Sale


minggu lepas aku, adik n mama gi FJ Benjamin Warehouse sale kat Centro, Klang
kitorang sampai sane dah dekat kul 11
thanks to encik batik kerana melambatkan aku
bile sampai sana car park full
so, aku park kat tengah2 jalan
nasib baik tak kene langgar kete aku tu
kat entrance tak kene beratur
tak macam sesetengah warehouse sale yang aku pegi
kene beratur punye la panjang nasib baik.
tapi.... bile dah masuk dalam hall warehouse sale tu
berpinar mata aku coz dah ramai orang
aku masuk2 je, trus lupe kat adik n mama aku. heheheh
aku trus je serbu kat bahagian jam
punye la ramai orang, n akhirnye aku kecewa
sebab jam yang aku nak tu dah disambar orang

pas kecewa tu, aku gi cari raoul handbag
pusing2 punye pusing tak jumpe
cousin aku kata ade, tu pasal aku gigihkan gak cari
last2 aku tanye sales girl kat situ
muke dah la cam taik, jawab lak nak tak nak je
kalau tak suke keje, jangan keje laaaa
dok umah, makan tido, makan tido je
aku pusing2, pastu jumpe
tapi hampa sekali lagi, sebab sume dah tinggal yang tak cantik je
so, aku cari baju. aku jumpe kemeja raoul cantik....
so aku amik 3 mule2 pastu aku tengok kemeja tuk encik tunang
aku amik 2 helai. kemudian nanti baru pilih
aku cari baju guess, gap. sumenye tak sesuai. tade lengan panjang

bile aku pusing2 cari adik n mama aku. *baru teringat aku gi dengan diorang. heheheh
tetiba aku nampak ade orang pegang handbag raoul yang cantik
aku dengan konfidennye, cuit orang tu n cakap "excuse me..... saya..."
bile orang tu toleh, adik aku rupenyeeeeeeeeeeeeeee
aku kene gelak kow2 dengan mama n adik
punye la excited nampak handbag raoul, sampai adik sendiri pun tak kenal
panjang lak ceritanye ni....
aku nak buat kesimpulan terus
bagi aku FJ Benjamin Warehouse Sale ni ok.
harga pun ok handbag guess rm60 - rm100
kasut raoul tu bagi aku mahal laaa... rm150. tak bape cantik pun
cume aku keciwa sebab tak dapat jam n handbag yang aku nak
tapi takpeeeee.... nanti aku akan dapatkan gak!
ok, ni laaaa hasil pengshopingan aku

ni la handbag yang membuatkan aku kene gelak.
nampak je besar, tapi dalam kecik je. rm250

kalau dah jadi mak orang, memang tak de pakai handbag kecik2 dah
ni rm100 je

rm75 sepasang. dah pakai hari ahad lepas

ni pun rm75 gak. belum pakai lagi

yang ni tuk encik tunang. rm180
b4 less rm359

yang ni adik aku punye gak. rm90
b5 less rm300++

yang ni tuk cinonet. rm40. baby gap
tak tau bile dia nak berenang2 di tepian pantai

yang sakan shopping adik aku laaaa
aku cari suar tak dapat. ade memang ade
tapi sume besarrrrr jeeeeee. sakit jiwa tau!

7 orang sedang bergumbira on "Review : FJ Benjamin Warehouse Sale"

cik helena on May 26, 2009 at 12:55 PM said...

uooohhhh syiokkkknyeeee...

ciknana kalo de warehouse sale yg dekat2 ngan saya kat putrajaya ni bitau ea..napa saya macam tatau jek aa?cam katak lam tempurung lak rasanya..hahaha

yg last tu saya punye saiz ade tak?wakaka

nana~ on May 26, 2009 at 2:07 PM said...

cik hel-kat kl slalu ade. esok ade warehouse sale reject shop n perfume kat sek. 15 shah alam.
yang last tu ade size.. tp tuk sebelah tangan cik hel je masuk

Ivy Metaga on May 26, 2009 at 7:39 PM said...

nana..besttt nya, kalo sy stay dekat2 tempat cam tu, mmg muka sy ni mesti ada hahahaha...

wahhh..baju renang baby tu, bila yer nak tgk bby nana hahahaha...

kasik satu beg tu kat sy bole heehehe

Budak Pensel Yazid on May 26, 2009 at 11:45 PM said...

ish...shopping sakan nih..nak ikut!

DilOt on May 27, 2009 at 11:34 AM said...

shopping sakan nye cik nana...

aritu yg nana bg tau de sale kat jb ...yg perfume tu...rugi seyh..sbb dilot btl2 xingat...kalo xboleh gak angkut satu ke...

Miss Aisyah on May 28, 2009 at 9:23 PM said...

peh..yg tok dak kecik to comel..
bhahahah

nana~ on May 29, 2009 at 11:34 AM said...

ivy- kalau ivy ade kat sini, muke kita mesti ade kan??? baju renang gaya kuak kupu2 tu tuk anak buah saya. bukan anak saya. heheheh... beg tu dua2 kepunyaan adik saya. bukan saya punye! padahal saya yang nak beli handbag. huh!

pensel- alaaa... dah pegi laaaaa. lain kali ye

dilot- yang shoping sakan adik saya. saya beli 2 helai kemeja tuk saya. n 1 tuk encik tunang

aisyah- yg tok dak kecik je ke yang comel??? hehehe









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez