Tuesday, May 5, 2009

help...help...


saya perlukan pertolongan daripada semua orang
cane ek nak naikkan berat badan?
saya ni underweight laa...
kalau ditiup angin, sure terbang

jangan la bagi tips suruh makan banyak
dah try dah, tapi tak bole
saya ni jenis orang yang tak bole makan skali banyak
nanti mesti rasa nak muntah

ade sape2 tau tak produk ape leh bagi berat badan naik?
kalau sape2 tau, tolong bagitau saya ek
letih tau nak naikkan berat badan
hari tu dah naik 3kg tau setelah dekat 8 tahun berat ni tak naik2
tibe2 jeeee.... turun 3kg
tak tau la pesal. rasa cam nak tembak orang tau!

tak tau la nape leh jadi cam ni
dulu saya ni tade la kurus sangat
ok laaaa... ade la isi.
sekarang cam hantu jerangkung
hehehehhe....

so, sape2 ade tips or ubat ke
share2 la dengan saya ek!

9 orang sedang bergumbira on "help...help..."

cik helena on May 5, 2009 at 5:13 PM said...

adui ni yg geram neh..kalo la i bole pindahkan lemak,,dah lame bg ciknana..hahaha sius!kalau la...hehe

ade kan satu susu tu yg bole naik badan,,kwn i minum naik badan dia sikit..tp lupe..nt i tanyekan balik..

nun on May 5, 2009 at 5:26 PM said...

hehehehe..awak mkn jew pape yg banyak kalori..insyallah naik badan tapi perlu ngan cara sihat taw..saya memang sihat!!..hehehehe

Ivy Metaga on May 5, 2009 at 5:43 PM said...

ciknana,apa kata kita tukar badan hehehe, jelesnya sy dgr org makan2 tapi tak gemok2 hihi, sb sy jenis yg cepat naik berat badan, dah lah sy nih suka makan huhu...
ermm..aah minum susu banyak2 ciknana, bukan ke ada susu yg dijual khas utk naik kan berat badan ke hihi..

BeMiE on May 6, 2009 at 6:30 AM said...

kawen jelahh... cukup masa badan naik.. bukan badan jer naik perut pun muncit... kekekke

nana~ on May 6, 2009 at 10:25 AM said...

helena - cik helena...marilah buat pemindahan lemak dengan i. heheheh...
susu ape? nanti tanyekan tuk i ye. kalau weight gain tak jalan laaa... kwn i dah try

atiekah - hi... saya akan cuba ikut nasihat awak. tapi yang susahnye saya ni bukan jenis suke makan banyak2

ivy - meh pindahkan badan u kat i. seronok tul orang makan skit tapi cepat naik. i makan banyak pun susah nak naik. senang turun ade laa...

bemie - kawin ye??? hmmm... InsyaAllah leh naik kot badan ni. lets wait n see...

ARA AMNAN on May 6, 2009 at 2:06 PM said...

hye nana..

sj ronda2 n i've found ur blog..
ara pn x shuke ara yg kurus nih. dat day ara mkn gainweight dr appeton. ara ley naekkan berat 2 kilo dlm ms 2 weeks. Then i had to stop guna dia sbb mahal ckt. Bout rm80++..

Now ara cuma mkn dgn kerap n byk. Kita kna ajar prut kita trima mknn byk2, then baru prut ley biasakan dgn heavy foods ni.

But don worry, u r cute. Dont be ashame with dat,. Org cam kita lah susah nk gumok.

;)

nana~ on May 6, 2009 at 2:33 PM said...

ara - thanks for drop by. ara penah makan gainweight ek? okla bole naik 2kg dalam masa 2 minggu. nak try la jugak.
saya tak bole nak makan banyak. nanti nak muntah. slalu makan skit tapi ulang2. probnye saya ni malas nak makan banyak kali. kalau saya makan gula2 pun kadang2 bole kenyang. cane tu? ;p

DilOt on May 6, 2009 at 3:29 PM said...

cik nana nak lemak dilot x..dgn murah hati dilot nak bg..ngee~~dilot nak kuwus..nana lak nak gemuk,,,

nana~ on May 6, 2009 at 4:09 PM said...

dilot... kasi laaaa... hahahah...
kalau la bole kasi2 cam tu je kan best!









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez