Tuesday, May 12, 2009

dari jauh ku pohonkan ampun maaf


tajuk entry cam lagu raya lak kan. dengan siapakah saya nak mintak maaf?
mintak maaf ye streamyx kerana saya mencerca dan memaki hamun awak yeee
citenye cam ni. tadi dalam pukul 12 lebih, tetiba connection down
tetiba superior saya interkom. "cik nana yang comel lagi baik hati, can u call streamyx bcoz our connection down? bla...bla...blaa..."
dalam hati saya memang dah menyumpah laaaa... nape la streamyx nih
saya call la streamyx. dia cakap tade prob.
e'eh...kalau tade prob nape kitorang tak leh guna?
dia pun suruh check router laaa... wat single connection laaa
saya dah check sume, sume ok
pastu kul 1. saya pun turun beli makanan n g solat
bile naik, tengok2 tak leh gak. ishhhh... memang nak kene la streamyx nih
so, saya pun call la lagi skali. tanye nape tak leh guna lagi nih?
nasib baik kitorang ade backup line tau. tapi saya cakap elok2 laaaa
kata nak mintak tolong kan. kene la berbudi bahasa
tapi dalam hatiiiiiiiiiiiiii.... hanya Allah je la yang tau betapa berbakul2 sumpah seranah tuk streamyx nih
ye la... dah la tengah lapar, panas hati, sedih, gumbira (errrr....)
dia suruh lagi wat single connection. pastu dia tanye line ni tuk streamyx sahaja atau tuk ofis line skali. sbb dia nak suruh check splitter
check punye check... hehehhehe.... splitter kitorang yang rosak rupenye
hahahahah..... apo laaa splitter nih. bikin malu satu malaya je tau
terima kasih tuk cik abang yang melayan soalan2 saya tadi
hahahah... n mintak maaf la yeeeee
oleh kerana splitter ni, saya makan nasi kul 3.30 petang
saya marah kamu splitter!


i hate u splitter!

6 orang sedang bergumbira on "dari jauh ku pohonkan ampun maaf"

cik helena on May 12, 2009 at 4:20 PM said...

uik 330 baru lunch??tu bukan lunch tu..hahaha

pukul je splitter tu,,selambe je buat ciknana marah..haih!kahhhh

Ivy Metaga on May 12, 2009 at 7:20 PM said...

alololololooooo..kesian nya pula cik nana nih...jgn lah marah2 yer nanti tak chomel lagi hik hik..

nana~ on May 12, 2009 at 9:57 PM said...

helena - tu kiranya lunch gak tu. ikutkan ati malas nak makan. hehehe...
mmg nak kene splitter nih! sudah ditukar baru. padan muke

ivy - maunye tak marah. hehehe... bukan marah je malu pun sama. hahaha...

DilOt on May 12, 2009 at 10:57 PM said...

dilot kalo 330 br nak lunch...mau pengsan dwatnye..nana..de award amik tau..

Ivy Metaga on May 13, 2009 at 11:38 AM said...

nana napa sedih??
ada org buli cik nana ke
sapa2 ka org itu, nt sy buli org tu balik hahaha..

nana sy tak bole shout out kat mesyuarat tingkap nana nape yer..

asyik kuar cbox been locked huhu..

nana~ on May 14, 2009 at 3:12 PM said...

dilot - nasib baik gak nak makan tu. kalau tak, mmg abaikan je laaaa. thanx 4 d award yeee

ivy - sedih.... huwaaaaaaaaaa....









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez