Thursday, May 21, 2009

maafkan saya


saya tau anda mesti tengah marah kan?
saya tak sengaja buat anda marah
tapi saya tak suka nama tu ade kaitan lagi dengan kami
sebab ade perkara yang betul2 buat saya tak percaya dia

percaya laa...bukannye saya marah anda
tapi bile saya rasa dia tu ade kaitan dengan kami
saya rasa marah gile
memang saya patut percaya dengan orang tu
tapi.... ape yang pernah terjadi, buat saya hilang kepercayaan
saya tau saya bukan perfect
saya memang banyak buat silap
so, maafkan saya. saya memang takde niat langsung nak marah anda
maafkan saya sekali lagi

P.S I LOVE U - sori sangat sis.... i always love u

4 orang sedang bergumbira on "maafkan saya"

Ivy Metaga on May 21, 2009 at 5:06 PM said...

ooooo...jgn maafkan nana sb nana nakal hehehe, sory nana gurau2 jak aaaa...ampunnnnn...nana
cakkkk...senyummmm, nt tak comel kalo tak senyummm hihi..

cik nana~ on May 21, 2009 at 5:13 PM said...

ivy - i tak nakal. yang nakal tu u n cik hel. hehehehe.... i memang comel. walaupun i tgh marah. hahahahah

helena's on May 22, 2009 at 9:21 AM said...

pulak i nakal..haha ampunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..hehehe

napa ni u..hati kalo dah sakit memang susah nak sembuh lebih2 lagi kepercayaan tu da ilang..i paham tu..ape2 pun be positif k..semua yg terjadi secara sengaje atau tak.,kite yang minta sebenanaye..

i cakap untuk diri i jugak..sama2 baiki kesilapan..isk sedih la pulak kan...hukhukhuk

ciknana-ceria2 k..i suke ciknana yg ceria tu...i lebiu laaa..senyum sikit! :p

cik nana~ on May 23, 2009 at 6:45 PM said...

helena - i lap u toooooo.... i tade pape. dah ok dah... hihihihi.... dah mintak maaf pun kat orang tu. nasib baik dia tak kecik ati dengan i. nanti bile2 i story mory dengan u ye









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez