Monday, May 11, 2009

entry bercampuran


Ivy nak pinjam spec merah saya ye... jangan ivy, nanti kene kejar dengan lelaki hensem. Heheheh...


penuh dedikasi saya buat kerja (err...chatting)


Sejak dari hari jumaat demam. Tapi kadang2 demam, kadang tak

Kejap baik, kejap tak. Risau la pulak

Tapi risau2 pun tak gi klinik.

Cik helena tolong bagitau saya kalau kenal mane2 doc yang hensem

Baru la saya nak gi jumpe doc

Ye, saya memang takut nak makan ubat. Sebab ubat tu akan tersekat kat tekak saya.

Saya kan kecik, so sume saluran dalam badan ni sume kecik

Ubat tu besar, tak muat kat tekak saya

Saya akan makan ubat kalau mama saya membebel or bile dia dah tarik telinga saya

Tak pun kalau abang saya paksa saya makan ubat or gi klinik

Tapi sori yeee... kalau encik tunang suruh saya gi klinik, saya abaikan saja

Hehehe... tak takut punnnnnnnn kat encik tunang. (tunggu la bile dia mengamuk)

Tapi saya sangat suke gi klinik untuk mintak mc. Hahahaha... tak yah disuruh, saya gi sendiri dengan rela hati.

Malam tadi saya tak leh tido, coz fikir kenapa saya kejap demam kejap tak

Risau laaa... sekarang kan ade demam chikunya laaa, swine flu laaa...

Ishhh.... saya banyak kali check, saya ade selsema ke tak

Risau tul... bile la nak baik

Tapi takpe laaa sakit2 nih. Sebab ustad cakap sakit tu penghapus dosa

Heheheh.... tak yah bayar rm16k tuk hapuskan dosa.

Semalam saya tengok wayang dengan encik tunang.

Cerita star trek.... best gile!!!!

Saya kasi 5 bintangggg plus plus...

Syok gileeeee…. Dari mula sampai habis

Si syler cerita heroes tu pun ade.

Kristen dunst tu pun ade... tapi kejap jeee....

Sebenarnye nak tengok wolverine. Tapi encik tunang cakap tak best

So, kitorang tengok la star trek.

Dulu masa kecik2 selalu la tengok cite star trek ni, star wars laaa... pastu cerita V

Saya ingat cerita V ni pasal diorang makan tikus putih... euwwwwww

Berbalik pada star trek movie. Hero cite nih hensemmmmm. Jalan cerita pun bagus

Sape2 tak tengok lagi, gi la tengok.

si syler ni pun adee...

credit : http://www.impawards.com


hensemnya la si chris pine... i loveeee uuuuuuuuu

credit : http://www.impawards.com


saya tak reti nak wat jari cam gini

credit : www.playfuls.com


so... adik2, kakak2, abang2.... gi la tengok cite star trek tu.

demikian la sudah ulasan hujung minggu saya.




6 orang sedang bergumbira on "entry bercampuran"

helena's on May 11, 2009 at 2:10 PM said...

oo tgk wayang ilang demam sat aa..hehe sory terberenti chatting,de keje td.huhu

ciknana ku syg,,g makan ubat yer,,kalo de depan saya sumbat je terus,bole?haha bdn u kan kecil je..saya besar,,haha besar la sgt kan,.kehkehkeh

napa tah i tak minat tgk wayang,hehe tgk laki ensem minat la..miahaha dokto ensem??ade2 encik tunang u kan ensem bleh jadik dokto gak kan?hahaha

Ivy Metaga on May 11, 2009 at 4:05 PM said...

kesian cik nana, kalo ciknana kasi pinjam spek merah tu, pasti sembuh dengan cepat..

ohhh..sy dah nampak gadis berbaju merah, berspek merah, tgh sibuk berchatting...muahahahaaaa..

dtg swak, banyak doktor2 hensem hik hik

cik nana~ on May 12, 2009 at 10:25 AM said...

helena - kalau g shopping ke, tgk wayang ke, jalan2 ke, automatically demam hilang. tapi kalau srh keje, sure demam tetiba datang. ;)

encik tunang memang doc dihati saya. hahahahah... sila muntah

ivy - swak menghasilkan doc yang hensem ke?? okey...nanti saya datang. siapalahhhhh yang suke berchatting tu kan??

Anonymous said...

marilah mengeji!!!....

sylar laaa bkn syler....
baik2 sket taip!!!

- >:)

cik nana~ on May 12, 2009 at 5:11 PM said...

Anonymous - thanks...

helena's on May 13, 2009 at 10:54 AM said...

uik ko sape anonymous??

nama pun salah taip..pe daa









PUJAAN HATI HAMBA

 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez