Monday, May 18, 2009

hari makan sedunia


hari ni saya makan banyak tul
cam ade jin dalam badan lak
pagi saya breakfast nasi lemak
pastu saya makan apam
pastu tengahari saya makan nasi + lauk sotong
pastu saya makan biskut coklat 3 keping
kul 3.45 saya order egg sandwich
pas makan egg sandwich, saya makan cupcake lak
uishhhh... banyak gile makan

tapi tu aaaaa.. makan banyak pun susah nak naik
tolonggggg laaaa... nak naik 5kg pun jadi la
hujung bulan ni nak beli susu la
misi menaikkan berat badan akan bermula

6 orang sedang bergumbira on "hari makan sedunia"

cik helena on May 18, 2009 at 4:58 PM said...

ha ni memang banyak tahap dewa ni,,adui,,tak termuntah ke banyak camtu?
haih,,ni yg jeles ni..

Afendy @ Ustazkodimero on May 18, 2009 at 5:09 PM said...

i nak kurus x kurus2 pown..........huhuhuhuh

nana~ on May 18, 2009 at 5:36 PM said...

helena - hari ni ajaib. tak de rasa nak muntah lak. hihihihi

ustazkodi - nak kurus ke?? g bersenam ye. saya nak naikkan berat badan nih.

Sis Lin on May 18, 2009 at 7:33 PM said...

huhuhu..manyak nye dia mkn,x gumuk x pe le..klu sis ni mau2 naik 1kg tu...

DilOt on May 18, 2009 at 9:47 PM said...

mane aci nana mkn byk x gemuk2...

nana~ on May 19, 2009 at 9:19 AM said...

sis lin - saya kene makan bertong2 nasi baru gemuk. nak naikkan badan ni punye la susah

dilot - aci kat estet. heheheh... aci la dilot. dilot pas makan g la lari. hehehhe









PUJAAN HATI HAMBA

Blog Kita
 

From Cik to Puan Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez